Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Cizreli genç sporcu Türkiye Şampiyonası’nda çeyrek finalde

Kayseri’de düzenlenen U15 Alt Minikler Türkiye Boks Şampiyonasında ringe çıkan

Kayseri’de düzenlenen U15 Alt Minikler Türkiye Boks Şampiyonasında ringe çıkan Şırnaklı sporcu Muhammed Beytekin, rakiplerini tek tek dize getirerek adını çeyrek finale yazdırdı.

Kayseri’de gerçekleştirilen ve Türkiye’nin dört bir yanından genç yeteneklerin sahne aldığı U15 Türkiye Boks Şampiyonasında Cizre’yi temsil eden genç boksör Muhammed Beytekin, elde ettiği başarı ile turnuvaya damga vurdu. Şampiyonada 70 kilogramda ringe çıkan genç eldiven çıktığı zorlu müsabakalarda üstün bir performans sergiledi. Teknik kapasitesi ve güçlü yumruklarıyla rakiplerine ringde geçit vermeyen Beytekin, peş peşe aldığı galibiyetlerle çeyrek finale yükselmeyi başardı.

Çeyrek finale yükselerek madalya kürsüsüne bir adım daha yaklaşan Cizreli sporcunun hedefi, turnuvadan altın madalyayla ayrılarak Cizre’ye büyük bir gurur yaşatmak.